Ostja teeb valiku kauba kättetoimetamise viisi osas (tulen ise järele, pakiautomaat, transpordifirma vms) tellimuse vormistamise käigus ja kannab transpordikulud. 

Prime Line OÜ kasutab kauba Ostjale kättetoimetamiseks kolmandaid isikuid ning ettevõtteid.

Ostetud kaupu on võimalik tarnida nii Eesti kui ka EL maade piires. 

Kõik e-poes olevad hinnad on eurodes ja sisaldavad käibemaksu 20% ning on märgitud toodete juurde. Hindadele lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Ostjal on võimalik oma tellimusele ise meie lattu järgi tulla (Suurvälja tee 5, Vaela, kiili vald). Ladu on avatud tööpäevadel vahemikus 09.00 - 17.00. Ise järgitulemise puhul ei lisandu tellimuse maksumusele saatmiskulu.

Eesti sisestele tellimustele lisandub kulleriga kauba kättetoimetamisel transporditasu olenevalt valitud maakonnast ning kaubast.

Pakiautomaati toimetamisel lisandub olenevalt teenusepakkuja hinnakirjast saatmiskulu.

Teistesse riikidesse kättetoimetamisel lisandub kas pakiautomaati või kulleriga kauba kättetoimetamisel transporditasu olenevalt valitud riigist ning kaubast.

Transporditasu kuvatakse tellimuse vormistamisel. 

Kaup toimetatakse tellimuses sisestatud tarneaadressile. Tarneaadressi hilisem muutmine ei ole võimalik.   

Prime Line OÜ annab tellitud kauba kättetoimetamist teostavale isikule üle hiljemalt müügilepingu sõlmimise päevale ülejärgneval tööpäeval.

Üldjuhul toimetatakse tooted Eesti piires kätte 3-7 tööpäeva jooksul. 

Teistesse riikidesse tarnimisel on üldjuhul tarneaeg 4-14 päeva.

Juhul, kui Ostja poolt tellitud kaup ei ole laos ja see tuleb eraldi tootjalt/tarnijalt  tellida ning on ilmne, et kauba kohaletoimetamine ei ole 3-7 tööpäeva jooksul võimalik, ning muudel juhtudel, kui kauba tähtaegne kohaletoimetamine ei ole võimalik asjaoludel, mille eest Prime Line OÜ ei vastuta, teavitab Prime Line OÜ sellest Ostjat 2 tööpäeva jooksul arvates tellimuse vormistamisest, kontakttelefoni või e-posti aadressi kaudu. Samaaegselt teavitatakse Ostjat tellitud kauba kättetoimetamise tähtajast. 

Juhul, kui Ostja kaotab kauba kättetoimetamise pikema tähtaja tõttu huvi kauba ostmise vastu, on Ostjal õigus oma tellimus tühistada ja Ostja poolt tasutud summa (koos transpordi maksumusega) tagastatakse Ostja arvelduskontole. 

Ostjal on kohustus tellitud kaup kättetoimetamisel viivitamata üle vaadata. Juhul, kui Ostja avastab kauba vastuvõtmisel erinevused selle komplektsuses või koguses, mittekvaliteetsuse või kauba muu erinevuse võrreldes e-poes esitatud kirjelduse või tema poolt esitatud tellimusega, peab Ostja teatama sellest viivitamatult Prime Line OÜ-d e-posti aadressil  info@primeline.ee.

Juhul, kui Ostja poolt tellitud kaup toimetatakse kätte postiettevõtte või transpordiettevõtte töötaja poolt, võtab Ostja kauba vastu saatelehele antava allkirjaga. Enne saatelehe allkirjastamist tuleb Ostjal veenduda, et kaup on õiges komplektsuses ja koguses ning ei ole kahjustatud ega rikutud. Juhul, kui kauba komplektsuses või koguses on erinevus võrreldes Ostja poolt esitatud tellimusega või toode on kahjustatud või rikutud, tuleb teha vastavasisuline märge saatelehele ja teatada sellest viivitamatult e-posti aadressile info@primeline.ee

Kauba juhusliku hävimise ja kahjustamise riisiko läheb Ostjale üle toodete üleandmisega tellimuses ettenähtud kohas.